Краса оточуючої природи вчить дитину бути перш за все людиною.
Розуміння себе, як частинки великого українського народу, у дитини починається з любові до природи рідного краю, де людина  народилася і провела дитячі роки свого життя.
Так, К.Ушинський відзначив, що під час ознайомлення дітей з природою рідного краю, слід пристосовуватися до горизонту кожної місцевості, враховуючи "інстинкт місцевості", який проявляється в любові  дитини  до краю, де вона народилася і зросла.




З давніх давен людина і природа існували поряд. Наші предки розуміли те, що без неї людина загине. Природа давала їжу, прихисток, люди спостерігали за явищами, закономірностями і вчилися жити в гармонії  і розумінні того, що природу слід оберігати, бо і вона є - наш оберіг.

Дошкільний навчальний заклад виконує важливу роль у вихованні дітей, формуванні в них любові до природи рідного краю, вчить "жити у злагоді з довкіллям та у злагоді із самим собою - мистецтво і наука, які дитина має опановувати поступово з перших років свого життя", -О. Кононко.

Заглиблюючись у світ природи, вбираючи його звуки, запахи, барви, насолоджуючись його гармонією, дитина  вдосконалюється як особистість, вчиться не боятися оточуючого світу природи, а придивлятися до нього з обережністю, бачити звичне, але й помічати нове, не боятися йти вперед, висувати припущення і мріяти .
Це - неможливо - сказала причина.
Це - марно - відрізала гордість.
Це - безвідповідально - сказав досвід.
Ти спробуй - прошепотіла мрія

Коментарі