Краса оточуючої
природи вчить дитину бути перш за все людиною.
Розуміння себе, як частинки великого українського народу, у
дитини починається з любові до природи рідного краю, де людина народилася і провела дитячі роки свого життя.
Так, К.Ушинський відзначив, що під час ознайомлення дітей з
природою рідного краю, слід пристосовуватися до горизонту кожної місцевості,
враховуючи "інстинкт місцевості", який проявляється в любові дитини
до краю, де вона народилася і зросла.
З давніх давен людина і природа існували поряд. Наші предки
розуміли те, що без неї людина загине. Природа давала їжу, прихисток, люди
спостерігали за явищами, закономірностями і вчилися жити в гармонії і
розумінні того, що природу слід оберігати, бо і вона є -
наш оберіг.
Дошкільний навчальний заклад виконує
важливу роль у вихованні дітей, формуванні в них любові до природи рідного
краю, вчить "жити у злагоді з довкіллям та у злагоді із самим собою -
мистецтво і наука, які дитина має опановувати поступово з перших років свого
життя", -О. Кононко.
Заглиблюючись у світ природи, вбираючи
його звуки, запахи, барви, насолоджуючись його гармонією, дитина вдосконалюється як особистість, вчиться не
боятися оточуючого світу природи, а придивлятися до нього з обережністю, бачити
звичне, але й помічати нове, не боятися йти вперед, висувати припущення і
мріяти .
Це - неможливо - сказала причина.
Це - марно - відрізала гордість.
Це - безвідповідально - сказав досвід.
Ти
спробуй - прошепотіла мрія
Коментарі
Дописати коментар